Planleggingsdager høsten 2023 / våren 2024

Mandag 13.11.23
    Mandag 02.01.24
    Mandag 22.04.24

• Vil du være tilkallingsvikar hos oss?

Vi trenger flere som kan være tilkallingsvikar hos oss. Du må kunne møte opp på kort varsel dersom noen blir syke eller skal bort av andre grunner. Ta kontakt på telefon 406 03 252 eller på mail post@soldagenbhg.no
    Vi krever gyldig politiattest av alle som skal jobbe i barnehagen vår. (Dette ordnes ved å kontakte oss)

• Ledige aksjer

Vi har noen få ledige aksjer, som ligger klar for salg. Ved spørsmål, ta kontakt med daglig leder. Eller skriv ut skjema for aksjekjøp og send det til oss.
    Aksjonærer har fortrinnsrett til barnehageplass så lenge det finnes ledige plasser. I tillegg kan aksjonærene benytte barnehagen til bursdagsfeiringer for barn, barnedåp etc.

• Rett til redusert foreldrebetaling?

Familier med lav inntekt kan søke om redusert foreldrebetaling i barnehage

• Vi feirer at sola kommer tilbake

21.01.15 feiret vi at sola kommer tilbake. Vi hadde en flott solfest med fellessamling ute, med forestilling om sola og nordlyset. Vi spiste solboller og sang solsanger. Vi kom til og med på Nordlys TV. Det syns vi var morsomt :-)

• Besøk i barnehagen

Hver vår får vi hyggelig besøk i barnehagen. Et stokkandpar kommer til oss, mens de venter på at isen skal gå av Skattøravannet. De har vært hos oss i flere uker. Vi syns det er artig å gi de brødbiter, og de spiser og koser seg. Det er artig for oss å følge med på det de gjør.

• Jubileumsdagen

På jubileumsdagen så det slik ut utenfor barnehagen vår..

• Regnbuen

Barnehagen vår i enden av regnbuen.